آموزش کلاس تابستانی برای بچه ها
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

هلندی. مزیت اصلی این موسسه ترکیب کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان اروپایی گروه های کوچک و شرکت کنندگان است. این مرکز بین المللی در یکی از زیباترین گوشه های شهر اسپا بلژیک واقع شده است و برنامه های آموزشی را برای کودکان 9 تا 18 سال ارا ئه می دهد. کودکان علاوه بر یادگیری فشرده زبان خارجی ، برنامه های تفریحی تفریحی و بازی های تفریحی ورزشی مانند گلف و اسب سواری را پیدا می کنند. قیمت بلیط به مرکز کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان بین المللی سران از 151 تا 200 هزار روبل برای 2 هفته متغیر است ... قیمت بستگی به برنامه آموزشی دارد. علاوه بر این ، والدین باید علاوه بر هزینه بلیط هواپیما ، هزینه های کنسولگری و هزینه سفر نیز پرداخت کنند.

مدرسه تابستانی ELS آرزوی هر نوجوان در سن پترزبورگ ، کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان فلوریدا ، ایالات متحده است. انگلیسی در ساحل زیر آفتاب استوایی قطعاً در یادگیری بهتر است. در این مدرسه ، مطالعه کتاب های درسی مورد تشویق قرار نمی گیرد ، تأکید بر ارتباط مستقیم است. علاوه بر زبان انگلیسی فشرده ، کودکان تورهای تفریحی ، کلاسهای شبانه و فعالیتهای مختلف ورزشی خواهند داشت. برنامه مدرسه برای کودکان 10 تا 16 ساله کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است. هزینه این دوره سه هفته ای حدود 162000 دلار است و همچنین باید هزینه های بلیط هواپیما ، مسافرت ایرانیان سایبر و کنسولگری را پرداخت کنید.

نوجوانان بین المللی مدرسه تابستانی - اردوگاه نوجوانان - بهترین کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان گزینه برای والدین با دو فرزند در سنین مختلف است ، زیرا این برنامه برای کودکان 7 تا 16 سال طراحی شده است. در اینجا آنها کلاسهایی به انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی و آلمانی ، تورهای جالب ، ورزشهای فعال برگزار می کنند. این مدرسه در لااکس سوئیس واقع شده است و اطراف آن را طبیعت احاطه کرده است. بسته به تاریخ ورود بلیط برای دو هفته از 310 تا 350 کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان هزار روبل هزینه خواهد شد. همچنین می توانید سفر سه روزه اسکی و اسنوبرد به Zermat را رزرو کنید. والدین علاوه بر قیمت کوپن باید هزینه کنسولگری ، بلیط هواپیما و هزینه های سفر را پرداخت کنند.

مدرسه زبان تابستانی استونی کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان از همه افراد بین 10 تا 17 سال به سواحل بالتیک دعوت می کند. این موسسه در Chloogaranda ، نزدیک تالین واقع شده است. این مدرسه از نزدیک با دانشگاه آبردین (انگلیس) همکاری می کند. در اینجا کودک شما می تواند هم در کلاس و هم در سایر رویدادهای اجتماعی مدرسه انگلیسی را به خوبی یاد بگیرد. این برنامه آموزشی برای 2 هفته طراحی شده و نسبتاً ارزان است ، فقط 530 یورو ... کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان این قیمت شامل: اسکان کامل در پانسیون ، 40 جلسه آموزش و فعالیتهای سرگرمی. شرکت کنندگان در مدرسه تابستانی عهده دار ویزا و سایر هزینه های سفر هستند. امسال این آموزشگاه زبان از 7 تا 20 ژوئیه در انتظار همه است.

چگونه می توان در مدرسه تابستانی نوجوانان خارج از کشور پذیرش گرفت؟

از والدینی که می خواهند کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان فرزندشان را برای تحصیل در خارج از کشور بفرستند ، س areال می شود: "چگونه می توانم به آنجا بروم؟" سوال نگران کننده است. دو روش بارز وجود دارد:

 

برای کسانی که سفر و آموزش را در مدارس خارجی ترتیب می دهند کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان ، به مراکز گردشگری آموزشی مراجعه کنید.

سفر را خود سازماندهی کنید ... برای این کار ، باید با مدیریت مدرسه انتخاب شده (با استفاده از اینترنت یا تلفن) تماس بگیرید. در آنجا آنها در مورد تمام شرایط به شما می گویند ، و همچنین پیشنهاد می کنند که یک برنامه آموزشی را پر کنید. همچنین باید تمام مدارک مورد نیاز کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان برای این سفر را به طور مستقل پر کنید.

روش دوم واقعاً ارزان تر است ، اما به مدت زمان زیادی نیاز خواهید داشت ... روش اول کمی گران تر است ، اما مرکز آموزش با تمام مدارک مقابله می کند و شما فقط به یک سرمایه گذاری مادی نیاز دارید.

 

هنگام انتخاب یک موسسه آموزشی در خارج از کشور به دنبال چه چیزی باشید





:: بازدید از این مطلب : 948
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: